REZERVAČNÍ SYSTÉM

Už se nikdy znovu neptejte: „Kdy se vám to hodí?“

„Se systémem plánování schůzek Lead Agent® můžete svým zákazníkům nabídnout rezervaci schůzky, aniž byste si s nimi museli mnohokrát volat a posílat zprávy...“

Lead Agent uživatel

KALENDÁŘE A UDÁLOSTI

Začněte za méně než dvě minuty

Vytvoření krásného a profesionálního systému plánování schůzek vám zabere do 2 minut.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Nastavení je snadné. Lead Agent® se vás zeptá na pár otázek o předvolbách vašich časových možností a udělá všechnu práci za vás. Získáte krásnou a plně funkční rezervační stránku za méně než 120 sekund.

Stačí sdílet odkaz na stránku plánování schůzek a můžete začít přijímat rezervace ihned. Odkaz můžete také umístit do e-mailových podpisů, na stránku na Facebooku, Instagramu, na blog nebo na své webové stránky.

Vytvořte neomezený počet stránek a získejte neomezené rezervace.

OBOUSMĚRNÁ SYNCHRONIZACE

Obousměrná synchronizace s vaším online kalendářem

Lead Agent® se dokáže propojit až s pěti kalendáři a automaticky kontroluje a zobrazuje vaše časové možnosti na vaší stránce plánování schůzek.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Systém kontroluje váš online kalendář.

Pracovní kalendář, osobní kalendář, rodinný kalendář… Nezáleží na počtu kalendářů, které máte. Můžete je snadno propojit se systémem plánování schůzek Lead Agent®.

 

reservacni system kalendar integrace
Reservacni schuzka

SYSTÉM PLÁNOVÁNÍ SCHŮZEK

Vše, co musíte udělat, abyste mohli přijímat rezervace už dnes

Tyto funkce vám umožní plánovat schůzky, i když budete zrovna spát.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Zadejte dny a časy, kdy chcete přijímat rezervace. Přizpůsobte délku schůzek, dovolené, přestávky, minimální čas před schůzkou a další parametry. Nad vším máte plnou kontrolu.

Zákazníkovi se zobrazí oznámení, že rezervace čeká na váš souhlas a potvrzení. Jakmile schůzku potvrdíte či zrušíte, zákazníkovi přijde upozornění prostřednictvím SMS nebo e-mailu (podle vašeho výběru). Všechny zprávy si můžete plně přizpůsobit.

Nastavte si minimální časový odstup od provedení rezervace a samotné schůzky.

Přizpůsobte všechny zprávy a zvolte, jestli chcete posílat SMS nebo e-mailová upozornění (nebo obojí). Přizpůsobte text potvrzení, připomínky, zprávu o čekání na souhlas a informaci o zrušení.

Zákazníci v jiných částech světa uvidí vaše časové možnosti převedené do jejich časového pásma.

Změňte u své stránky plánování schůzek barvu, logo i detaily stránky, jakkoli budete chtít.

SYSTÉM PLÁNOVÁNÍ SCHŮZEK

Informujte své klienty v každém kroku rezervace

Vytvořte vlastní zprávy, abyste své klienty mohli upozornit na každou fázi procesu plánování schůzek.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Vytvořte vlastní upozornění na čekající potvrzení a na potvrzené schůzky.

Pošlete svým klientům upozornění minuty nebo hodiny před začátkem schůzky, a omezte tak počet lidí, kteří nepřijdou.

Schuzky

Další funkce

Více funkcí pro plnou kontrolu nad způsobem, kterým přijímáte rezervace.

FORMULÁŘE

Pro vytvoření rezervace musí kontakt potvrdit své telefonní číslo a/nebo e-mailovou adresu. Nikdy tak nedostanete falešnou rezervaci.

SEGMENTACE

Vytvořte několik různých událostí nebo služeb a přiřaďte kontakty do různých zájmových skupin.

AUTOMATIZACE

Jakmile se kontakt dostane do segmentační skupiny vašeho rezervačního systému, můžete zajistit, aby mu Lead Agent® posílal naplánované zprávy, odkazy, kupony nebo jakékoli další akce.

Skuteční lidé, skutečná doporučení.

Společnosti i jednotlivci už efektivně zvyšují prodej pomocí digitálních strategií Lead Agent®.