Neustále vylepšujeme naše funkce, abychom našim klientům usnadnili používání platformy Lead Agent a poskytli lepší služby.
Vložili jsme možnost akceptace klíčového slova dovnitř textace SMS. Dříve byla jedinou možností, že lead mohl odeslat klíčové slovo v přesném znění. Důvod, proč jsme přidali tuto funkci, je ten, že potenciální zákazníci někdy odesílají klíčová slova s dalšími komentáři v SMS a díky tomu se nezaregistroval správně do vaší databáze.
Vylepšili jsme vytváření příležitostí v automatizaci. Díky tomu je proces snadný a kompletní.
Tuto obrazovku jsme vylepšili, abychom vám usnadnili zpracování nevyřízených leadů.
Abychom vám poskytli konkrétnější čísla a přesnější statistiku, přidali jsme desítkové hodnoty k příležitostem a statistikám pipeliny.
Pouze pro týmové účty (Manažerské účty)
Abychom vám pomohli lépe porozumět vašim perspektivám a kontaktům, přidali jsme nový typ otázek/odpovědí formou hodnocení od 1 až 10ti. S tímto typem kvízu můžete požádat své potenciální zákazníky, aby vyhodnotili ve větší škále to, co chcete za jejich přítomnosti vyhodnotit.
Do CRM jsme přidali nové pole „NÁZEV SPOLEČNOSTI“, abychom vám pomohli označit a snáze identifikovat vaše kontakty. Toto pole jsme také přidali do filtrů (nyní můžete filtrovat kontakty podle společnosti), dále do správy kontaktů, automatizace, hromadných zpráv.
Udělali jsme více než 20 drobných vylepšení na různých místech a opravili jsme některé chyby, ke kterým došlo za posledních 45 dní. Omlouváme se za ně.