MARKETINGOVÁ AUTOMATIZACE

Automatizujte svou práci, snižte námahu a zvyšte prodeje

“Je to jako mít perfektního pomocníka, který pro vás pracuje 24 hodin."

reservacni-system-lead-agent-optimized

VÝHODY

Proč je dobré posílat kontaktům automatizované zprávy?

Ušetříte čas, můžete komunikovat s tisíci lidmi během pár sekund a budete konzistentní. Automatické zprávy nikdy nezapomenou vašim potenciálním i současným zákazníkům připomínat vaše produkty a služby.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Pošlete zprávy tisícům lidí, a to vše automaticky na pár kliknutí.

Představte si, že byste museli poslat zprávu 1000 lidem, pro každého se správně formálním oslovením. Jak dlouho by vám trvalo všechny ty zprávy napsat? S Lead Agent® je to automatický proces, který zabere pouze minuty, čímž ušetříte spoustu času.

Budete před svými klienty vypadat mnohem profesionálněji, když jim pošlete zprávy s personalizovaným oslovením v ten pravý čas.

Lidé často říkají, že motivace dlouho nevydrží. Totéž se říká o čistých rukou, a proto si je máme často mýt. Automatizujte všechny své rutinní úkoly, připomínky a zprávy, abyste byli KONZISTENTNÍ každý den a v každou chvíli.

PERSONALIZACE

„Ale příjemce zjistí, že zpráva je automatická...“

Vůbec ne. Budete překvapení, jak příjemci reagují na každou zprávu, kterou jim automaticky pošlete.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Můžete přizpůsobit zprávy (SMS a e-maily) pro každý konkrétní kontakt.

Automaticky personalizujte každou zprávu s dynamickou formalitou pro každý kontakt. Lead Agent® nahradí dynamické klíče správnou mírou formality. Získáte tak vysoce personalizované zprávy, o kterých si budou příjemci myslet, že jste je osobně napsali.

SMS narozeniny
hromadné rozesílání emailů

JEDNODUCHÉ VYTVOŘENÍ

„Zní to složitě...“

Ve skutečnosti je to mnohem jednodušší, než si myslíte. Nabízíme dokonce předpřipravené automatizace, abyste mohli začít hned teď.

3 počáteční kroky:

Vytvořte zájmovou skupinu a přidejte do ní kontakty. Každý přidaný kontakt pak automaticky obdrží zprávu určenou pro tuto skupinu. Můžete importovat kontakty ze souboru csv, z landing pages, ze stránek se schůzkami, z kvízů, z vývojářského API nebo prostřednictvím klíčových slov v SMS.

Vytvořte zprávy, jaké chcete. Posílejte vlastní personalizované zprávy, díky nimž se příjemci budou cítit opečovávaně.

Aktivujte automatizaci a nechte prodeje, aby raketově vzrostly! Budete muset interagovat pouze s lidmi, kteří projeví zájem o vaše produkty a služby. Už žádné další marné nabídky po telefonu.

ZVYŠTE SVÉ PRODEJE

„Skvělé, ale já nepotřebuju posílat žádné marketingové zprávy...“

„Nemusíte být skvělí v marketingu, ale musíte dělat marketing, abyste byli skvělí.“

Takto vám pomůže marketingová automatizace:

S personalizovanými zprávami zvládnete oslovit mnohem více lidí za méně času.

Pokud vás lidé nevidí a neslyší, nebudou si vás pamatovat. Pro podnikání je důležité nějak zapojit zákazníky. Marketing je nástroj, který udrží aktivní konverzace a vybuduje se zákazníky vztah plný důvěry a porozumění.

Vytvářejte více prodejů prostřednictvím konzistentního oslovování kontaktů. Vytvářejte větší míru důvěry a znalost značky, abyste mohli generovat více prodejů a doporučení.

SMS Konvarzace
hromadné rozesílání emailů

TYPY AUTOMATIZACE

„Znamená to teda, že můžu sedět s rukama v klíně a automatizace za mě všechno udělá?“

Částečně ano. Musíte také dát správnou nabídku do správné zprávy. Automatizace zprávu pošle a bude sledovat všechny zákaznické interakce.

Typy automatického marketingu:

Když získáte nový kontakt, rovnou mu pošlete milou uvítací SMS zprávu nebo e-mail. Pošlete jim řadu zpráv, které jim prozradí a vysvětlí vše o vašich produktech a službách.

Pošlete svým kontaktům v jejich speciální den přání prostřednictvím speciální zprávy (SMS nebo e-mailu). Perfektní pro vytvoření osobního vztahu se zákazníky.

Pošlete přizpůsobené zprávy na základě pohlaví příjemce nebo toho, jakým způsobem interaguje s vašimi odkazy a formuláři.

Automaticky vytvoří personalizované připomínky, když kontakt klikne na odkaz, zaregistruje se na stránce nebo neprovede žádnou akci na základě vašich zpráv.

NAPROSTÁ KONTROLA

„Zní to zajímavě, ale potřebuju daným kontaktům posílat zprávy v daný den v týdnu.“

Žádný problém. Můžete vytvořit vlastní zájmovou skupinu publika a zajistit, aby jim automatizace poslala zprávu v určený den a čas. Můžete také zabránit posílání zpráv o víkendu nebo kterýkoli jiný den v týdnu.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Nastavte kroky čekání, aby vaše automatizace respektovala časový interval mezi zprávami.

Můžete zabránit posílání zpráv v konkrétní dny v týdnu.

Vyberte konkrétní čas, kdy chcete, aby se vaše zprávy (SMS či e-maily) posílaly. Máte plnou kontrolu.

22
hromadné rozesílání emailů

POKROČILÉ FUNKCE

„Ale já potřebuju posílat zprávy na základě pohlaví příjemce, když se zaregistruje v jednom z mých formulářů.“

Žádný problém! Využijte pokročilé sledování a spouštěče. Můžete posílat speciální zprávy lidem, kteří kliknou na váš odkaz, registrují se na vašich stránkách, a to klidně zvlášť pro muže a pro ženy. Vaší kreativitě se meze nekladou.

Pro více informací klikněte na jednotlivé funkce

Vytvořte konkrétní navazující akce v závislosti na pohlaví kontaktu.

Vytvořte konkrétní navazující akce podle toho, jestli kontakt klikl na váš odkaz. Nastavte čekací dobu (minuty, hodiny, dny) na kliknutí na odkaz a spusťte další návaznou akci, pokud kontakt na odkaz klikne.

Vytvořte konkrétní navazující akce podle toho, jestli se kontakt registroval ve formuláři. Nastavte čekací dobu (minuty, hodiny, dny) na registraci ve formuláři a spusťte další návaznou akci, pokud se kontakt registruje.

Vytvořte konkrétní navazující akce podle toho, jestli kontakt otevřel váš e-mail. Nastavte čekací dobu (minuty, hodiny, dny) na otevření e-mailu a spusťte další navazující akci, pokud kontakt e-mail otevře.

Skuteční lidé, skutečná doporučení.

Společnosti i jednotlivci už efektivně zvyšují prodej pomocí digitálních strategií Lead Agent®.